هفتمين كنفرانس بين المللي نوآوري و تحقيق در علوم مهندسي

۱۳۹۹-۰۵-۱۴
ا استعانت از خداوند متعال،هفتمينكنفرانسبين المللي نوآوري وتحقيق در علوم مهندسي(ICIRES 2020)در۷ آبان ماه 1399توسط"آكادمي بين المللي علوم و مطالعات گرجستان"با مشاركت علمي دانشگاه گرجستان و حمايت مؤثر ارگان ها، سازمان ها و مجامع علمي و دانشگاهي در كشور گرجستان و شهر تفليس برگزار خواهد شد. باتوجه به اهميت موضوع و همچنين نقش سازنده آن در جامعه، دبيرخانه اجرايي كنفرانس انتظار ...
https://www.civilica.com/

ا استعانت از خداوند متعال،هفتمينكنفرانسبين المللي نوآوري وتحقيق در علوم مهندسي(ICIRES 2020)در۷ آبان ماه 1399توسط"آكادمي بين المللي علوم و مطالعات گرجستان"با مشاركت علمي دانشگاه گرجستان و حمايت مؤثر ارگان ها، سازمان ها و مجامع علمي و دانشگاهي در كشور گرجستان و شهر تفليس برگزار خواهد شد.

باتوجه به اهميت موضوع و همچنين نقش سازنده آن در جامعه، دبيرخانه اجرايي كنفرانس انتظار دارد اين همايش با مشاركت متوليان اين امر كه در يك طيف گسترده و مرتبط با زنجيره طراحي ، برنامه ريزي، مديريت و اجرا اعم از مسئولين، متخصصين ، مهندسين ، كارشناسان و صاحب نظران مي باشد برگزار گردد. تا با ارائه جديدترين مقالات و دستاوردهاي علمي و تجربي روز دنيا توسط پژوهشگران و محققين در راستاي ارتقاي سطح علمي با هدف افزايش توسعه و ترويج علوم مهندسي در اين حوزه و در نهايت افزايش بهره وري و نهايتا توسعه همه جانبه و صحيح جامعه گامي استوار برداريم.


تاكنون گردهمائيهاي متعددي پيرامون مسائل مختلف علوم مهندسي برگزار شده است؛ اما با توجه به اهميت موضوع توسعه و ترويج علوم و فنون بنيادين در جامعه و ضرورت تبادل اطلاعات صاحب نظران اين حوزه، تيم برگزاركننده با هدف ايجاد فرصتي مناسب براي تبادل اطلاعات و ارايۀ دستاوردهاي پژوهشي و علمي انديشمندان، پژوهشگران و دستاندركاران حوزه هاي مختلف همايش فوق را برگزار خواهد كرد.

اميد است با حمايت اساتيد،دانشجويان،محققان و صاحب نظران عزيز اين مرز و بوم بتوان گام هاي استواري در جهت توسعه و ترويج علوم مهندسي كشور عزيزمان برداشت.

محورهاي كنفرانس:

*مهندسي برق

* مهندسي مكانيك

* مهندسي عمران

* مهندسي كشاورزي

* مهندسي معماري

* مهندسي هوا و فضا

* مهندسي متالوژي و مواد

* مهندسي نفت

* مهندسي كامپيوتر

* مهندسي مكاترونيك

* مهندسي فناوري اطلاعات

* مهندسي معدن

* مهندسي صنايع

* مهندسي پزشكي

*مهندسي شهرسازي

*مهندسي شيمي و ...

---------------
© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق است به شرکت رایان سازه بیکران (سهامي خاص)